HTML

Neked nekünk és mindenkinek

ezt a blogot főként azért kezdeményeztem, mert szeretném megismertetni az embereket olyan oldalakkal amik szerintem figyelemre méltóak.

Friss topikok

Az Ikea Kamu

2010.03.10. 14:27 Diódejó

Sziasztok,

Én nem szoktam lázadni, de vannak dolgok amin rendesen fel tudom húzni magam. Hát ez történt ma is, az IKEACITY-ben! Ma reggel elmentünk kollégámmal szórólapozni, és mikor végeztünk, gondoltam beülök az Ikeába az örsön mint régen, és eszek egy hotdogot. Ez reggel 9.46 perckor meg is történt volna, ha a lenti gyors hotdogos nyitva lett volna, de nem volt (10 kor nyit). Hát ezt én ott tudtam meg egy kedves nőtől, aki azt ajánlotta, hogy menjek fel a fenti étterembe, ott tudok kajálni. Szuper gondoltam, és felslattyogtam az emeletre. Mikor már közeledtem az étteremhez, még a legelejénél ki volt függesztve egy tábla kb. ezzel a szöveggel " most megéri, hisz dekában kell fizetni 25ft/dkg" ajánlattal kecsegtetve. Odaértem a kiszolgálós pulthoz, és hát mint ahogy szokás kiszolgáltam magam, (mit sem sejtve). Merthogy amikor levettem közel 35 dkg-s legvastagabb porcelán tányért akkor még nem tudtam, hogy ez a mozdulatom min. 500 forintomba került... Bizony! Mert hogy amikor rászedtem a rántottát a tányérra, és a két virslimet, akkor a kasszához mentem, és gondoltam, hogy ott majd lemérik. Hát ezt meg is tették, csakhogy úgy hogy a mérleg a tányérom előtt 0-át mutatott, majd pedig amikor ráhelyeztem a tányéromat, akkor 0,571 kg-ot, azaz 57,1 dkg-t (hozzátenném, hogy a rejta lévő táp max: 20 dkg lehetett). Majd levettem a tányérom, és ismét 0-át mutatott. Majd ezt követően szólt a pénztáros hölgy, hogy oké megmérte, levehetem. Volt még a tálcámon, egy bögre (kávénak) és egy zsemle. Csakhogy azt is mondta utána, hogy 1120 forint!!! Bizony, és hát a reklám ismét átvágott. Kifizettem a (valószínűleg 3-as jelzésű agyon tápolt, szegényes, és rendkívül ártalmas) tojásrántottámért 400 forintot, ami már alapból egy rablás (max 4db tojásnyit vettem le) és a nevetséges 2 virsliért, és silány kávéért valószínűsíthetően tovább 380-at. Na meg persze az 500 forintos tányér, na jó ne túlozzunk akkor kb. 300-ft tányér volt. Amit miközben fanyalogva tápoltam magamba, még az előttem lévő tábla még emlékeztetett is rá, hogy azért jó nekem, hogy visszavihetem a tálat saját magam a gyűjtő fém rekeszekbe, mert így NEKEM IS OLCSÓBB, mert nem kell külön embert fent tartani a tálcák összegyűjtéséért... Hát megvallom férfiasan... otthagytam a tálcámat. Jó étvágyat mindenkinek...

Üdv:

Barnabás

webem, blogjaim, magyarul angolul, és németül olvassátok :) : 

szobafestés,mázolás,tapétázás,szoba festés,építőipari munkák,hőszigetelés,dryvitozás,szobafest,Budapest,festés,szoba,felújít,szigetelés,szoba-festés,precizitás;

Szólj hozzá!

Címkék: kamu ikea mázolás tapétázás szobafestés hőszigetelés

A bejegyzés trackback címe:

https://hakereselesnemtalalsz.blog.hu/api/trackback/id/tr31828542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása